Jawatan Kosong di Majlis Agama Islam & Adat Melayu Perak Darul Ridzuan

Permohonan Jawatan Kosong di Majlis Agama Islam & Adat Melayu Perak Darul Ridzuan dialukan memohon dan mempelawa kepada Warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan untuk mengisi kekosongan jawatan tetap / kontrak seperti berikut :-


Calon berkelayakan dan memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan untuk memohon mengisi kekosongan kerja yang diiklankan seperti di bawah:

Senarai Jawatan yang ditawarkan :

1.PEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN/OPERASI)
2.PEMBANTU OPERASI

Maklumat Jawatan Kosong:

Tarikh tutup permohonan :2 November 2022
Lokasi :Perak
Sektor :Kerajaan
Kelulusan Minimum :SPM/SPVM, PT3/PMR
Status Pelantikan :Tetap/kontrak

Cara Memohon Jawatan :

*Permohonan adalah secara online melalui portal online atau borang yang telah ditetapkan di Majlis Agama Islam & Adat Melayu Perak Darul Ridzuan
*Permohonan hendaklah sampai kepada pihak mereka sebelum/pada tarikh tutup. Selepas dari tarikh tersebut permohonan anda tidak akan diterima.

Borang Permohonan dan Syarat-syarat:

(Pastikan anda rujuk iklan penuh melalui pautan di bawah terlebih dahulu sebelum mengemukakan permohonan anda)

Permohonan dan Borang Disini 
Bagi calon-calon yang berjaya, anda akan dihubungi dan dipanggil untuk temuduga. Permohonan yang tidak mendapat apa-apa maklum balas selepas lebih 3 bulan dari tarikh tutup iklan dianggap tidak berjaya. 

 Sekiranya anda berjaya mendapat tawaran, anda hendaklah memberi respon balas sama ada MENERIMA atau MENOLAK tawaran tersebut dalam masa yang ditetapkan. 

 Semoga berjaya!